Is het item toch niet helemaal wat je in gedachten had? Jammer, maar dat kan gebeuren.
Meld je retour aan door een mail te sturen aan retour@hippekees.nl en vermeld daarin je naam, ordernummer, product en met voorkeur (niet verplicht) ook de reden van retour.
Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar onderstaand postadres in Sneek.  Wij dienen de retour in de originele verpakking en ongedragen binnen 14 kalenderdagen ontvangen te hebben.
Daarna zullen het aankoopbedrag binnen 7 (uiterlijk 30) dagen terugstorten op jouw rekeningnummer.

Let op:
De volgende artikelen mogen uit hygiënisch oogpunt niet geretourneerd worden:
– Haaraccessoires
– Oorbellen

Ruilen

Wil je jouw nice-to-have(s) ruilen? Dat is geen probleem! Meld je retour aan door een mail te sturen aan retour@hippekees.nl en vermeld daarin je naam, je ordernummer en het product.
Vervolgens kun je de retour (op eigen kosten) terug sturen naar onderstaand postadres in Sneek.

Hippe Kees
Atalanta 38
8607 GP  Sneek

LET OP: Vergeet bij aanmelding niet je ordernummer, product(en) en reden van retour te vermelden en daarnaast je pakbon bij je retour te voegen.

Nadat je jouw retour hebt aangemeld zorgen wij ervoor dat een ander (vervangend) item kan bestellen (mits deze op voorraad is). Je ontvangt van ons een Giftcard kortingscode t.w.v. €2,95 om de verzendkosten van je volgende bestelling te kunnen dekken.

Geld retour

Als wij jouw retour hebben ontvangen, kun je je geld binnen 7 dagen op je rekening verwachten.

– Product in originele verpakking terug sturen.
– Als het product gedragen of beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen
– Oorbellen & haaraccessoires kunnen we vanwege hygiënische redenen niet retour nemen
– De kosten van retourzending zijn voor de afzender
– Het bedrag van jou item wordt geretourneerd, niet van de verzendkosten!
– Als wij jouw retour hebben ontvangen, zullen we binnen 7 dagen het geld terug storten op je rekening.

Artikel kapot aangekomen?

Booe! Voor jou sneu, maar voor ons ook!
Voordat wij onze items versturen worden ze vooraf altijd gecontroleerd op beschadigingen en/of defecten!
Natuurlijk gaat er wel eens iets mis bij de post en gaat er tijdens het verzenden wel eens iets stuk!
Wat moet je doen?

– Meld het ons meteen!
– Ga niet zelf aan de slag met repareren o.i.d. en wacht eerst ons antwoord af!
– Je kunt het artikel in dezelfde verpakking retour sturen naar bovenstaand adres.
– Van ons ontvang je een nieuw artikel of je geld retour.

Let op: bovenstaande geldt alleen wanneer product tijdens verzending beschadigd is geraakt en niet wanneer product door gebruik beschadigd is geraakt.